Lees hier veelvoorkomende vragen!

Staat jouw vraag hier niet tussen? Twijfel dan niet en neem contact met ons op via ons contactformulier.

Hoe plaats ik een bestelling?

Voer uw postcode in op de homepagina van Broodbutler, en selecteer uw producten. Vervolgens kunt u via ‘winkelmand’ uw bestelling officieel maken.

Als ik eenmalig een bestelling heb geplaatst, zit ik er dan aan vast?

Absoluut niet! Natuurlijk hopen wij u wel opnieuw te mogen verwelkomen.

Kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?

Stuur Broodbutler voor 13:00uur een e-mail (info@broodbutler.nl) met de gewenste wijziging. Vervolgens maakt u eenvoudig een nieuwe order aan en wij beloven op de aangegeven datum aan uw voordeur te staan! Na 13:00uur wordt de bestelling verwerkt en is wijzigen/annuleren niet meer mogelijk.

Geldt het herroepingsrecht op bestellingen geplaatst bij Broodbutler.nl?

Tot 13.00 uur op de dag voor de levering van uw geplaatste bestelling, is het mogelijk de bestelling te wijzigen of annuleren. Na dit tijdstip wordt jouw bestelling doorgezet aan de desbetreffende bakkerij en worden de voorbereidingen getroffen voor uw bestelling. Daardoor kan de bestelling niet geannuleerd worden. Op grond van Artikel 6:230 p subf.2 BW wordt in verband met de bederfelijkheid van de te bestellen / reeds bestelde producten het herroeppingsrecht uitgesloten.

Broodbutler, hebben jullie misschien nog wat praktische tips voor mij?

Jazeker! Wist u bijvoorbeeld dat een vorige bestelling eenvoudig gekopieerd kan worden waardoor je niet het gehele assortiment door hoeft? Ga naar uw account en bekijk de mogelijkheden. Bij deze bestelling is het toevoegen van nieuwe producten ook altijd mogelijk. Daarnaast leveren wij ook wanneer u niet thuis bent. Ideaal!

Mag ik nog een bevestiging van mijn geplaatste bestelling verwachten?

U heeft nog geen e-mail van ons gehad? Dan kan het zomaar zijn dat de bevestiging in uw “ongewenste” inbox terecht is gekomen. Bij elke bestelling mag u namelijk een bevestiging + overzicht van uw geplaatste bestelling verwachten. Wel zo duidelijk natuurlijk!

Hé maar Broodbutler, hoe werkt het concept nou in grove lijnen vanaf het moment wanneer ik een bestelling plaats?

Allereerst! Bedankt voor uw bestelling. Nu wij uw bestelling hebben ontvangen, gaat deze na 13:00 uur via e-mail naar de desbetreffende bakkerij. Vanaf dit moment worden de voorbereidingen getroffen om uw producten de volgende ochtend beschikbaar te hebben voor levering via Broodbutler. Vervolgens wordt uw bestelling ingepland in de route, zodat wij op het gekozen aflevermoment door u, uw bestelling persoonlijk komen afleveren! Wat een service.

Waarom Broodbutler eigenlijk?

Met een stukje nostalgie en onze service staan wij voor uw gemak! Zo bent u altijd verzekerd van uw favoriete brood of producten en zijn de wachtrijen in de bakkerij verleden tijd.

Leuk en aardig! Maar wat kost me dat?

Broodbutler hanteert exact dezelfde tarieven zoals u ze als consument tegenkomt in de bakkerijen. Verder is de bezorging gratis en levert Broodbutler uw producten aan huis op de gewenste locatie en datum die u bij elke bestelling aan kunt geven.

De Broodbutler-Box, hoe werkt het?

U bent even niet thuis maar wilt toch graag een bestelling plaatsen bij Broodbutler.nl? Geen probleem!
Geef bij uw bestelling even aan dat u gebruik wilt maken van de Broodbutler-Box. De statiegeld kosten bedragen Eur 4.95 en krijgt u natuurlijk weer terug zodra een medewerker van Broodbutler de box bij u opgehaald heeft.

U wilt de box toch houden voor een eventuele 2e bestelling? Dan hoeft u de box niet nog eens te selecteren bij uw volgende bestelling.

Uw bestelling blijft altijd droog in deze waterdichte box die wij plaatsen op een locatie bij uw huis. Bij elke bestelling kunt u bepalen waar de box geplaatst dient te worden. (I.e. voor het huis, naast het huis, in de achtertuin.) Meer vragen over de Broodbutler box? Neem gerust contact op!

Het is feest! Tijd voor taart en gebak. Hoe worden deze producten bezorgd?

Gebak en taart worden met alle aandacht geleverd. Vooraf stellen wij met u een beschikbaar levermoment af zodat u de producten gelijk koel kunt bewaren voor uw gasten. Neem gerust even contact met uw Broodbutler op indien u meer vragen heeft over deze producten.

Vorige bestelling opnieuw bestellen?

Broodbutler staat, jawel, voor uw gemak! Zo kunt u een vorige bestelling eenvoudig opnieuw bestellen. Ga naar uw Dashboard -> Bestellingen en druk vervolgens op opnieuw bestellen.

Link: https://broodbutler.nl/mijn-account/orders/

Bestellen voor iemand anders, kan dat?

Jazeker! Bij het afronden van een bestelling op www.broodbutler.nl, tik je op “verzenden naar een ander adres”. Vervolgens kan je hier eenvoudig het gewenste afleveradres opgeven en Broodbutler verzorgd de rest.

Hoe gaat Broodbutler om met mijn gegevens?

Zie hiervoor: Privacy

Klacht? Dat is natuurlijk niet onze bedoeling!

Natuurlijk doen wij ons uiterste om dit te voorkomen! Mocht u toch een klacht hebben, dan vragen wij u binnen 24 uur een uitgebreide e-mail te sturen naar info@broodbutler.nl zodat wij uw klacht zo spoedig mogelijk kunnen behandelen.

De kortingsactie van 25%, hoe werkt dat?

Na het aanmelden met uw account, ontvangt u van ons een e-mail met hierin de kortingscode waarbij u dus 25% korting krijgt op uw 1e bestelling. Natuurlijk heeft Broodbutler elke maand leuke acties dus vergeet onze Facebookpagina en website niet in de gaten te houden, zodat u altijd kunt profiteren van de lekkerste aanbiedingen van het eiland!

Hoe laat komt de Broodbutler langs?

Ons streven is om alle bestellingen in de ochtend te bezorgen. Alleen kunnen wij door de huidige drukte (waar wij natuurlijk erg blij mee zijn) dit niet meer garanderen. Daarom biedt Broodbutler als optie: ‘de gegarandeerde 12 uur bezorging’. Deze optie is bij het afrekenen zichtbaar en zo staan wij (beloofd!) voor 12 uur bij jou aan de deur!